KURSUS AKAN DATANG

Salam sejahtera pengunjung web blog e-cendawan.com


Perusahaan tanaman cendawan kini mula mendapat perhatian dan menarik minat ramai rakyat Malaysia untuk menceburinya. Untuk memenuhi impian bergelar usahawan cendawan dan atas permintaan ramai..satu lagi Kursus Intensif Penanaman Cendawan Tiram anjuran Ariela Enterprise (e-Cendawan.com) akan diadakan di Dewan Orang Ramai Sauk dan latihan praktikalnya di Pusat Latihan & Bilik Pameran Ariela Mushroom pada 22hb Mac 2008 nanti.

Pendaftaran kini di buka.Hubungi Urus Setia Kursus di talian 013-391 1265 (Azhari) atau 013-4203614 (ila) untuk tempahan tempat. Sila muat turun borang kursus di bahagian kiri web blog atau SMS kepada kami e-mail address/No. Fax anda bagi membolehkan kami menghantar borang kursus. Tempat terhad kepada 20 orang peserta sahaja. DAFTAR SEKARANG sebelum terlambat…..
Selain itu terdapat juga kursus tanaman cendawan dianjurkan oleh pengusaha cendawan seluruh Malaysia. Antaranya ialah Tunas Alam Agrotech (TAA) Chini Agro dan Impian Mushroom. Maklumat kursus penganjur yang disebut diatas adalah seperti berikut;

Untuk maklumat kursus cendawan yang lain, sila lihat maklumat Taklimat/Kursus Cendawan dibahagian kiri web blog ini.

No comments: