LAPORAN KURSUS KALI KE-5 (15/6/2008)

AHAD, 15hb Jun 2008. ARIELA Enterprise dan Crew e-Cendawan.com dengan jayanya telah melangsungkan Kursus Intensif Penanaman Cendawan (KIPC) buat kali ke-5. Kehadiran peserta kali ini agak sedikit berbanding kursus sebelumnya. Hanya 3 orang peserta sahaja yang hadir untuk kursus kali ini. Kesemua peserta datangnya dari Perak. Walaupun dengan kehadiran 3 orang peserta sahaja, Crew e-Cendawan.com tidak pernah berputus asa kerana kami tetap komited dan sentiasa memberikan perkhidmatan yang terbaik dalam menyampaikan ilmu tentang penanaman cendawan kepada setiap individu yang berminat.

Apa yang menarik dengan kursus kali ini ialah salah satu beg media cendawan kami menghasilkan kelopak cendawan tiram yang bersaiz besar seperti gambar dibawah. Ukuran diameter cendawan ini adalah 14cm. Berikut adalah antara gambar yang sempat dirakam semasa hari kursus untuk tatapan pengunjung web blog e-cendawan.com.


Untuk sesiapa yang berminat untuk menghadiri kursus tanaman cendawan anjuran ARIELA Enterprise pada 21 dan 29hb Jun 2008 nanti boleh terus mendaftar secara online atau menghubungi 013-3911265 atau 013-4203614 untuk pendaftaran. Bagi yang berminat untuk hadir Bengkel Citarasa Cendawan bersama Puan Zainon Ariffin (Usahawan Cendawan Berjaya Selangor) pada 22hb Jun 2008 nanti, pendaftaran masih dibuka. Daftar sekarang kerana tempat adalah terhad.

No comments: