LAPORAN KURSUS KALI KE-8

Salam Sejahtera Pengunjung web blog e-cendawan.com

27hb Julai 2008 yang lepas, Ariela Enterprise & Krew e-Cendawan.com sekali lagi telah menjayakan sesi kursus intensif penanaman cendawan buat kali ke-8. Jika pada kursus kali ke-7 yang lalu hanya menerima kehadiran seorang sahaja peserta kursus, tetapi buat kali ini seramai 15 orang peserta telah menyertai kursus buat kali ke-8 ini. Rata-rata peserta datangnya dari 3 negeri utara tanah air iaitu Perak, Pulau Pinang dan Kedah.

Kursus buat kali ke-8 ini juga mencatat sejarah dengan kehadiran 2 orang peserta berbangsa india iaitu saudara Raj dan juga Siva yang masing-masing berasal dari Penang dan juga Kedah. Ariela Enterprise mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua peserta kursus kali ke-8 dan semoga ilmu dan diperolehi dapat dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya. Bersama-sama ini dilampirkan gambar-gambar yang sempat dirakam sepanjang kursus kali ini untuk tatapan pengunjung web blog e-Cendawan.com.

Bagi yang tidak berkesempatan untuk menyertai kursus tanaman cendawan yang lepas, Ariela Enterprise sekali lagi akan menganjurkan Kursus Intensif Penanaman Cendawan Kali Ke-9 pada 31hb Ogos 2008. Bagi sesiapa yang berminat boleh membuat tempahan tempat dengan mengisi borang online dibahagian kiri web blog ini. DAFTAR SEKARANG KERANA TEMPAT KEPADA 20 PESERTA TERAWAL.

No comments: