CORETAN KURSUS PERTAMA (16 FEBUARI 2008)

Salam Sejahtera buat Pengunjung web blog e-cendawan.com

Alhamdulillah Kursus Intensif Penanaman Cendawan Tiram Kelabu Kali Pertama anjuran Ariela Enterprise pada 16hb Febuari 2008 berjalan dengan lancar. 8 orang peserta telah menghadiri dan menamatkan kursus buat julung kali ini dengan jayanya. Peserta kursus kali pertama ini datangnya dari negeri Perak dan Kelantan.


Rata-rata peserta sulung kursus anjuran Ariela Enterprise ini mempunyai minat yang amat mendalam untuk menceburkan diri dalam industri penanaman cendawan tiram kelabu. Berikut adalah sedikit gambar-gambar sepanjang kursus untuk tatapan semua.


Terima kasih yang tidak terhingga dari krew e-cendawan.com dan pihak penganjur ucapkan pada peserta-peserta kursus kerana menaruh kepercayaan untuk menyertai kursus anjuran Ariela Enterprise. Semoga segala ilmu yang telah dipelajari dapat dimanfaatkan dan seterusnya dipraktikkan.

Terima kasih juga buat rakan-rakan pengusaha cendawan terutamanya buat rakan-rakan blogger antaranya penulis web blog Chini Agro, Usahawantani Projek Cendawan, Fatisha Agrofarm, Impian Mushroon, Cendawan Global,Cendawan Timur & Tunas Alam Agrotech yang banyak memberi sokongan dan membantu mengiklan kursus sulung kami. Jasa kalian tetap dikenang.

3 comments:

Fatisha said...

alhamdulillah segala dan selesai... tahniah....

- said...
This comment has been removed by the author.
- said...

Semoga berjaya menyemarakkan lagi pengusaha usahawan tani di dalam indutri Cendawan ini. syabas Dan Tahniah!! dari kami ProjekCendawan.Com