BEKALAN HABUK KAYU GETAH

Hasil pemerhatian krew e-cendawan.com. Didapati pengusaha cendawan kini menghadapi kekurangan habuk kayu getah bagi penghasilan substate untuk tanaman cendawan. Perkembangan industri pertanian khususnya dalam penanaman cendawan dan ternakan cacing menjadikan stok habuk kayu sukar diperolehi. Ditambah pula dengan industri pembuatan iaitu penghasilan charcoal , chips board dan sebagainya menjadikan permintaan keatas habuk kayu kian meningkat.


Menyedari masalah yang kian meruncing ini ARIELA ENTERPRISE telah menjalin kerjasama dengan MOVE SUCCESS SAWMILL SDN. BHD untuk membekal habuk kayu getah khas untuk pengusaha-pengusaha cendawan sekitar Perak dan negeri-negeri bersebelahan.

AE dan MSSSB berhasrat membantu golongan-golongan pengusaha cendawan yang menghadapi kesukaran untuk mendapatkan habuk kayu getah. Kami terlibat secara langsung dalam kerja-kerja permotongan ladang getah seluas 400ekar di Daerah Kinta, Perak. Kami berupaya menghasilkan habuk kayu getah sebanyak 60tan seminggu.
Photobucket
Bagi yang berminat untuk mendapatkan bekalan habuk kayu getah boleh menghubungi kami ARIELA ENTERPRISE ditalian 013-3911265 (AZHARI) , 013-420 3614 (ILA) & 013-443 9690 (IQWAN)

4 comments:

nothing said...

assalamualaikum
saya nak tanya, harga habuk kayu sekarang ni berapa? kalau nak order, 1 lOri berapa tan?

nothing said...

buleh tak emailkan harga habuk

invisiblehunter_moonfcamystar@yahoo.com.

time kasih

Azri said...

Salam.sesiapa yg inginkan bongkah matang, separuh matang. Plastik beg,habuk kayu, dedak gandum, kapur, saya ingin berikan secara percuma.semua ni mlik arwah abg saya.ssiapa yg nk ambil ble hbungi saya. Azri 012 3731272.lokasi taman medan, petaling jaya, Selangor.

Pauh said...

boleh hantar satu lori ke pekan pahang